Pracownik Biura Obsługi Klienta – Sekretarka – Pełny Etat
Opis stanowiska pracy
Główne obowiązki: kompleksowa obsługa klienta – za pośrednictwem telefonu, online lub bezpośrednio odpowiadanie na wszelkie pytania i wątpliwości związane z usługami bądź towarami oferowanymi przez firmę informowanie o dostępnym w sprzedaży asortymencie pomoc w rozwiązywaniu problemów i przyjmowanie reklamacji klientów przygotowywanie ofert handlowych, aby zachęcić do nabycia usług czy towarów Komunikatywność, umiejętność budowania relacji, nienaganna prezencja oraz dokładna znajomość oferty firmy to największe atuty dobrego pracownika biura obsługi klienta. Na tym stanowisku przydatna okaże się odporność na stres oraz cierpliwość.
Szczegóły w naszym Biurze Obsługi Klienta ul. Kościuszki 5, 32-640 Zator
Infolinia: 333 22 4444
e-mail: biuro@air-net.com.pl